Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Bez papīra dokumentiem ar elektronisko norēķinu

Laika ietaupījums, efektivitātes ieguvums un Jūsu rēķina saņemšana caur e-pastu ar mūsu elektronisko rēķinu pakalpojumu.

Kas ir elektroniskais rēķins?

Mūsu elektroniskā rēķina pakalpojums ir pasta un faksa alternatīva. Tas nodrošina Jums precīzu, ātru un efektīvu maksājuma konta apkalpošanu.
Šeit ir milzīgas priekšrocības saistībā ar Jūsu finanšu dokumentu pārskatu un vadību tiešsaistē – ne tikai ar DHL, bet arī ar citām kompānijām Jūsu finanšu piegādes ķēdē.
Elektronisko rēķinu sistēma ir vienkārša lietošanā un neprasa apmācību. Jūs varat lietot sistēmu, lai apskatītu jaunas e-pavadzīmes, meklētu arhivētas pavadzīmes un importētu rēķina datus tieši Jūsu uzskaites sistēmā.
Jautājumiem vai lai saņemtu vairāk informācijas sazināties ar DHL Express Klientu apkalpošanas centru

Sākt lietot DHL Express elektronisko rēķinu

Lietotāja vārds/Parole
Pēc reģistrācijas un apstiprināšanas Jums tiks izsniegts lietotājvārds un pagaidu parole, kuru Jums piedāvās nomainīt pēc pirmās pieslēgšanās reizes. Reģistrējoties elektroniskajam rēķinam, papīra rēķini Jums turpmāk netiks sūtīti.
Pieslēgšanās
Jūs varat pieslēgties jebkurā laikā, no jebkura datora, lietojot tādas pārlūkprogrammas, kā Internet Explorer. Te jūs varat apskatīt rēķinus, meklēt rēķinu vēsturi tiešsaistē un droši ielādēt rēķina datus Jūsu finanšu sistēmā.