Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Vēlaties izteikt sūdzību? Vēlaties uzslavēt? Sazinieties tieši ar vadību!

DHL Ekspress uzdevums ir nodrošināt izcilas kvalitātes apkalpošanu, un mēs cenšamies šo mērķi sasniegt uzreiz un ikreiz! Mēs esam nepārtrauktā uzlabošanās procesā un Jūsu domas, atsauksmes ir mums vērtīgas, jo tās mums palīdzētu Jūs apkalpot arvien labāk un labāk. Tādēļ mēs vēlētos dzirdēt klientu domas katru reizi, kad mūsu pakalpojums vai nu nav atbildis Jūsu prasībām vai nu Jums ir pozitīvas atsaukmes par mūsu darbu. Abos gadījumos variet rakstīt Snezhina Kazakova - DHL Ekspress biznesa vienības Rīkotājdirektorei, kura būs priecīga dzirdēt no Jums personīgi.
Mums ir ļoti svarīgi ieklausīties un izprast Jūsu viedokli par mūsu pakalpojumiem, jo tas ir vienīgais īstais mūsu veiksmes mērs – patiesi apmierinot Jūsu biznesa vajadzības. Tāpēc sazinieties ar Snezhina un dariet viņai zināmas savas domas. Ja vēlaties, lai mēs ar Jums sazināmies, lūdzu, norādiet savu telefona numuru.

Snezhina Kazakova
DHL Ekspress biznesa vienības Rīkotājdirektore


“Man ir ļoti svarīgi ieklausīties mūsu klientu viedokļos, tāpēc, lūdzu, jūtieties brīvi sūtot man jebkādu lūgumu vai uzskatus, kuri būtu saistīti ar DHL un uzņēmuma pakalpojumiem. Es būšu priecīga nodrošināt, lai Jūsu piezīme tiktu nekavējoties apstrādāta un atbilde tiktu sniegta tik drīz cik vien iespējams. Paldies, ka palīdzat mums patstāvīgi uzlaboties!”

Sazinieties ar Snezhina Kazakova
Snezhina Kazakova parūpēsies par to, lai Jūsu sūdzības tiek nekavējoties izskatītas un, lai Jūs saņemtu atbildi vienas darba dienas laikā.
Ja jums nepieciešama tūlītēja palīdzība sazinieties ar DHL Ekspress Klientu servisu.
 
Sūtījumu izsekošana
Sūtījumu izsekošana

Jūs varat ievadīt līdz 10 sūtījumu numuriem vienā reizē, atdalot katru ar komatu (,).


Vairāk sūtījumu izsekošanas iespēju