Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Vadīt un izpildīt elektroniskās tirdzniecības darījumus

Jūs nevarat apžilbināt klientus ar pievilcīgu veikala rotājumu, jauku fona mūziku vai izskatīgu pārdošanas personālu. Viss, ko jūs varat darīt, ir piegādāt, ko klienti vēlas un kad viņi to vēlas. DHL elastīgie, inovatīvie risinājumi var palīdzēt uzlabot servisu, ko jūs piedāvājat esošajiem tiešsaistes klientiem, un palīdzēt paplašināt jūsu klientu bāzi, iekļaujot citus, kuri dod priekšroku elektroniskās tirdzniecības izvēlei.

Janosūta vai jāizseko sūtijumu? Lūdzu sazinieties DHL Express vai klientu apkalpošanas centrs pa tālruni: +371 660 10 000

DHL elektroniskās tirdzniecības īstenošanas pakalpojumi:

  • Tīkla projekts, ieskaitot aprīkojuma izvietojuma noteikšanu un tā ekonomisku pamatošanu, papildinot tīklu ar ātrām, apjomīgām un/vai sezonālām operācijām. 
  • Procesu modelēšana un optimizēšana, ieskaitot ideālā operāciju mehanizācijas līmeņa noteikšanu. 
  • Aprīkojuma plānojums un izkārtojums, ieskaitot darbu ar izkārtošanas plauktos un darbarīku pārvietošanas aprīkojumu un tirdzniecības automātiem ieviešanas laikā. 
  • Sistēmu iestatīšana un saskaņošana, ieskaitot uzstādīšanas atbalstīšanu, konfigurēšanu un pārveidojumus.
  • Aktīvākās sezonas plānošana, ieskaitot rampu pacelšanu, ārējās uzglabāšanas operācijas un DHL teritoriju sagatavošanu.