Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Kvalitātes nodrošināšana

Kvalitatīva loģistika ir preču pārvadāšana bez kļūdām, preces bez bojājumiem, laikā izpildīti pasūtījumi, augsta produktivitāte, klienta vēlmju apmierināšana un pilnīga noteikumu ievērošana. Šajā jomā DHL pastāvīgi cenšas virzīties uz priekšu.

Janosūta vai jāizseko sūtijumu? Lūdzu sazinieties DHL Express vai klientu apkalpošanas centrs pa tālruni: +371 660 10 000

Kāpēc DHL kvalitātes nodrošināšana ir citāda:

  • Mēs uzturam struktūru un mehānismus, kas nodrošina prognozējamu un pieļaujamu sniegumu
  • Apmācību rīki un dokumenti sniedz precīzus norādījumus jūsu sadarbības partneriem
  • Mēs atbalstām un pieprasām kvalitāti no saviem klientiem un darbiniekiem
  • Ar pareizi izveidotu kvalitātes programmu jūs apmierināsiet klientu vēlmes, īstenosiet darba izpildes mērķus un nodrošināsiet atbilstību normatīvajām un regulatīvajām prasībām
  • Mēs veicam sertifikāciju atbilstoši ISO 9001, TS 16949, ISO 14001, ISO 13485 un citu standartu prasībām. Kvalitātes vadības sistēmas robustums un elastība nodrošina atbilstību regulatīvo un standartu aģentūru prasībām.