Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Procesa uzlabošana

Brīdī, kad jūsu piegādes ķēde kļūs pilnīga, jūsu komerciālā darbība izmainīsies, Tāpēc procesa uzlabošanai DHL darbā ir īpaša nozīme. Lai saglabātu jūsu piegādes ķēdes darbību kvalitatīvu, procesa uzlabošanā mēs izmantojam pierādītu metodoloģiju DMAIC (DVAIK) (Definēt, Vērtēt, Analizēt, Ieviest un Kontrolēt), kas ir balstīta uz vāju ražošanas procesu un Seši Sigma (Six Sigma) pieeju. Mēs strādājam, lai rastu īpašas iespējas, piemēram, klienta vēlmju apmierināšanu vai procesa trūkumu novēršanu.

Janosūta vai jāizseko sūtijumu? Lūdzu sazinieties DHL Express vai klientu apkalpošanas centrs pa tālruni: +371 660 10 000

DHL procesu uzlabošanas programmas palielina vērtību sekojošos veidos:

  • Mēs iesaistām darbiniekus un vadību
  • Mūsu metodes ir piemērotas plašam iespējamo tematu klāstam
  • Darbinieki ir motivēti uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti
  • Mūsu process ir konsekvents ar Seši Sigma Six Sigma) un vājām metodoloģijām
  • Problēmu risināšanai, kas tiek balstīta uz komandas darbu, mēs nodrošinām strukturizētu disciplīnu
  • Mūsu regulatīvā kompetence nodrošina, lai atbilstība valsts iestādēm un citām organizācijām, būtu spēkā visos risinājumos.