Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Snieguma mērījumi

Jūs nevarat sasniegt vēlamo kvalitāti, ja nezināt, ko patiesībā nozīmē „kvalitāte”. Tāpēc savu darbu mēs sākam ar jūsu pakalpojumu iespēju, uzņēmuma mērķu un normatīvo prasību izpēti, lai novietotu snieguma mērījumus šī procesa centrā.
Mūsu izpildes metrika nodrošina DHL vadību ar nepieciešamajiem rīkiem un informāciju, lai izprastu jūsu uzņēmuma snieguma kvalitāti.
Vadības pārskata procesa laikā tiek pārbaudītas pārskatu sistēmas un programmu nodrošinājumi, risinātas sarunas, pievērsta uzmanība trūkumiem, kā arī noteiktas iespējas iniciatīvu uzlabošanai.

Janosūta vai jāizseko sūtijumu? Lūdzu sazinieties DHL Express vai klientu apkalpošanas centrs pa tālruni: +371 660 10 000

Izmantojot snieguma mērījumus, mēs:

  • Ikdienas metrikas procesa pārskatam piesaistām komandas darbu
  • Nepieciešamības gadījumā nodrošinām uzraudzības procesus
  • Izprotam klienta vēlmes