Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Noliktavu vadības sistēmas

Mēs, DHL, piedāvājam visaptverošus iespēju komplektus un sadarbojamies ar pašiem labākajiem programmatūras izstrādes partneriem. Mūsu modernās sistēmas pārrauga un kontrolē visus svarīgos noliktavas procesus. Tās sniedz atbalstu arī transporta un izplatīšanas posmos un palīdz sazināties ar muitām un citām iestādēm. Turklāt, atšķirībā no daudziem mūsu konkurentiem, mūsu mērogs ļauj mums izvērst lielu daudzumu šo sistēmu katru gadu. Jūs gūstat priekšrocības no šīs nepārspētās pieredzes un kompetences
Noliktavu vadības sistēmas reģistrē visus notikumus un aktivitātes produktu un pasūtījumu saņemšanā, apstrādē un uzglabāšanā noliktavā vai izplatīšanas centrā, nosakot pat krājumu atrašanās vietu.

Klienti gūst priekšrocības no:

  • Piekļuves pašai modernākajai piegādes ķēžu tehnoloģijai un tās vadībai
  • Piekļuves vislabākajām lietojumprogrammām ar neatkarīgām platformām un datu bāzēm, kas atvieglo standartizētus biznesa procesus
  • Straujas jauno projektu uzsākšanas un samazināta riska globālajā noliktavu integrācijā un vadībā, kas ietver projekta izveidi, servisa vadību, piegādātāju vadību
  • Panākumu izmērāmības un iespējām tos atkārtot visā pasaulē
  • Nepārspētas pieredzes krājumu kontroles, resursu plānošanas un uzņēmuma informācijas sistēmu koordinēšanā
  • Iepriekš pārbaudītas citu piegādes ķēdes partneru sistēmu apvienošanas, ietverot pārskatāmību un kontroli.