Ietaupiet resursus izmantojot e-rēķinus
Saudzējiet vidi,ietaupiet laiku un saņemiet rēķinu epastā.
Kas ir e-rēķinu sistēma?
E-rēķinu sistēma ir alternatīva rēķinu saņemšanai pa pastu. Tā nodrošina ātru un efektīvu rēķinu apstrādi. Šeit ir milzīgas priekšrocības saistībā ar Jūsu finanšu dokumentu pārskatu un vadību tiešsaistē – ne tikai ar DHL, bet arī ar citām kompānijām Jūsu finanšu piegādes ķēdē.
E-rēķinu sistēma ir ērti un vienkārši lietojama. Jūs varat izmantot šo sistēmu lai apskatītu rēķinus,importētu tos uz savu grāmatvedības programmu, kā arī veikt to apmaksu.
Sākt lietot DHL e-rēķinu sistēmu
Lietotājvārds/Parole
Tūlīt pēc reģistrēšanās elektronisko rēķinu sistēmā, Jūs saņemsiet pagaidu paroli, kuru būs jānomaina pēc pirmās piekļuves sistēmai.
Pieslēgties
Jūs varat piekļūt sistēmai jebkurā laikā, no jebkuras viedierīces, kurā ir pieejams internets. Te jūs varat apskatīt rēķinus, meklēt rēķinu vēsturi tiešsaistē un droši ielādēt rēķina datus Jūsu finanšu sistēmā.
Jūs varat piekļūt sistēmai jebkurā laikā, no jebkuras viedierīces, kurā ir pieejams internets. Te jūs varat apskatīt rēķinus, meklēt rēķinu vēsturi tiešsaistē un droši ielādēt rēķina datus Jūsu finanšu sistēmā.